luni, 16 februarie 2009

amintiri la intamplare..

..da.. a fost o saptamana tare draguta..
..si sambata a fost draguta.. hm..
sigur nu-ti mai amintesti..insa imi amintesc eu.. si imi place sa-mi amintesc de sambata aceea.. pentru cei ca mine, care nu primesc asa ceva in fiecare zi, sau .. e nedrept sa spun ca cineva poate primi asa ceva in fiecare zi.. hmm.. o data pe an? cam asa..
zambesc de parca a fost ieri..
privirea ta cand m-ai vazut..si .. un sarut furat in graba.. si altul cu si mai mult patos .. ca si cum numai asta asteptasem intreaga zi.. hmm .. a fost frumos.. chiar a fost..
..ne-am plimbat pe strazi.. acum stau si ma gandesc.. erau si altii in jurul nostru? nu reusesc sa-mi amintesc oameni pe strazile acelea.. doar lumina venita de sus.. si tu.. si zambetul care ma va omori mai tarziu..
.. un sarut furat sub un balcon si batranii care stateau la geam si ne priveau amuzati.. hahaha.. si ei au fost tineri si naivi ..
..ne-am plimabt pe strazi pe care nu am putut sa le mai gasesc.. le-am cautat disperata .. am alergat incercand sa le gasesc..
..niciuna.. nici macar restaurantul de unde se auzea muzica ..
.. am dansat atunci in mijlocul strazii..
ce stangaci eram... haha.. si totusi era frumos.. si ..bine.. si liniste in mintea mea.. mintea mea agitata si nelinistita care vrea intotdeauna un raspuns logic bine legat de pamant pentru a putea fi..
tu ai vrut sa dansam.. "ce dans era?" "-menuet ar trebui.." "merge si vals "..
si a fost ..un dans..
si ma tineai de mana..nu plecam nicaieri.. puteai sa-mi dai drumul cateva secunde.. si langa cladirea de marmura.. atat de aproape de mine.. tot.. numai al meu.. fara sa mai existe nimeni altcineva in lumea asta.. doar telefonul meu care suna fara oprire..
implacabil..
"imi place melodia asta dar acum ca o aud la tine cand suna El nu-mi mai place. O urasc!.. Ce facem de aici inainte?"
"-o sa fie bine, o sa vezi.."
.. si ne-am despartit .. eu cu drumul meu si tu cu al tau.. si am plecat hotarata sa fac lucrurile sa fie bine..sa fie ca un sarut naiv noaptea in Bucuresti..

.. am obosit acum..si unele amintiri dor pentru ora asta.. mai ales cand trebuie scoase din cutia dureroasa a memoriei..
noapte buna A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu